مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آبادی، فاطمه مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 45-77]

  • آقازاده مسرور، سهراب ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 223-269]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]

  • ابراهیمی، مهدی مکانیزم‌های مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 33-81]

  • ابراهیم زاده، مهدی شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]

  • احتشام راثی، رضا غوطه‌وری در قطعه‌های واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 367-411]

  • احمدلو، یعقوب مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]

  • اخوان، پیمان موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 153-184]

  • ارشادی، محمدجواد مدلی برای بلوغ هوشمندی کسب‌وکار در حوزه مراقبت‌های سلامت بر پایه ترکیب روش‌های دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]

  • اکبری، مهسا تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]

  • اکبری آرباطان، گلثوم شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]

  • اکبری مقدم، بیت اله واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]

  • الیاسی، مهدی توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]

  • امیری، مقصود توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]

  • امین زاده واحدی، میثم واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]

  • انتظاریان، ناهید تاثیر مدیریت دانش و فناوری‌های صنعت 4.0 در سازمان‌ها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 119-156]

ب

  • باشکوه اجیرلو، محمد شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]

  • بامداد صوفی، جهانیار مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 1-31]

  • بیگدلی، مصطفی تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]

پ

  • پیری، مرتضی موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 153-184]

  • پیشدار، مهسا کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 79-109]

  • پورابراهیمی، علیرضا مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]

ت

  • تقوی فرد، محمدتقی مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 1-31]

  • تنها، جعفر مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]

ث

  • ثابت راسخ، مجید مدل ارزیابی سیستم‌های اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمان‌های ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]

ج

  • جعفری، محمد کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 79-109]

  • جلال‌پور، سیده صدیقه مدل علّی شبکه‌سازی در پارک‌های علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 185-221]

  • جمالی، غلامرضا مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 45-77]

  • جمهری، ندا توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]

چ

  • چارستاد، پروانه تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]

ح

  • حاجیان حیدری، مجتبی ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 223-269]

  • حاجی زاده، پیمان مدل علّی شبکه‌سازی در پارک‌های علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 185-221]

  • حسینی مقدم، محمد هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 71-116]

خ

  • خاشعی ورنامخواستی، وحید مکانیزم‌های مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 33-81]

  • خداداد حسینی، سید حمید واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]

  • خدیور، آمنه دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 1-43]

  • خلیل نژاد، شهرام مکانیزم‌های مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 33-81]

د

  • دادخواه، چیترا سیستم توصیه‌گر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]

  • درخشان، سید علیرضا شناسایی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]

ر

  • رادفر، رضا پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 315-366]

  • رامشه، منیژه آینده‌پژوهی فرصت‌های کارآفرینی فین‌تک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 271-311]

  • رجب زاده قطری، علی مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]

  • رحیمی، قاسم مدل ارزیابی سیستم‌های اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمان‌های ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]

  • رحیمی کلور، حسین طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 223-270]

  • رضایی مهر، فاطمه سیستم توصیه‌گر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]

  • رضانژاد کوخدان، علیرضا عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک‌ها با فین‌تک‌ها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]

  • رونقی، محمدحسین چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]

  • رئیسی ,وانانی، ایمان مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 1-31]

ز

  • زارعی، عظیم شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]

  • زارعی، قاسم مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 111-151]

  • زارع بهنمیری، محمدجواد نقش کلان‌داده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 271-313]

  • زنجیردار، مجید عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک‌ها با فین‌تک‌ها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]

س

  • ساجدی نژاد، آرمان مدلی برای بلوغ هوشمندی کسب‌وکار در حوزه مراقبت‌های سلامت بر پایه ترکیب روش‌های دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]

  • ساده، احسان طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 157-195]

  • سالاری، مژده پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 315-366]

  • سرلک، نرگس آینده‌پژوهی فرصت‌های کارآفرینی فین‌تک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 271-311]

  • سعدی، محمدرضا تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 83-117]

  • سعیدی ممقانی، مهناز مدلی برای بلوغ هوشمندی کسب‌وکار در حوزه مراقبت‌های سلامت بر پایه ترکیب روش‌های دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]

  • سلیمی، مهدی مدل ارزیابی سیستم‌های اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمان‌های ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]

  • سلمان نژاد، مصطفی مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]

ش

  • شاه منصوری، اشرف شناسایی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]

  • شیخ زاده، محمداکبر مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 1-31]

  • شریفی، وحید شناسایی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]

  • شریف نژاد، مریم مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]

  • شیرویه‌پور، شهریار نقش کلان‌داده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 271-313]

ص

  • صادقی آرانی، زهرا مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]

ط

  • طلوعی اشلقی، عباس مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]

  • طلوعی اشلقی، عباس غوطه‌وری در قطعه‌های واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 367-411]

ع

  • عالم تبریز، اکبر مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]

  • عباسی، فاطمه دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 1-43]

  • عباسی، مرتضی موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 153-184]

  • عباس پور اسفدن، قنبر مدل علّی شبکه‌سازی در پارک‌های علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 185-221]

  • عصاریان، محمد شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]

  • علیپور، وحیده تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 83-117]

  • علیرضایی، ابو تراب شناسایی حوزه‌ها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]

  • علیمحمدلو، مسلم چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]

غ

ف

  • فسنقری، مهدی شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]

  • فیض، داود شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]

  • فیضی، کامران طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 157-195]

  • فطرس، محمدحسن مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]

  • فقیهی، پیام توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]

  • فقیهی، مهدی پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 315-366]

  • فلاحت بنگده، منیره آینده‌پژوهی فرصت‌های کارآفرینی فین‌تک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 271-311]

ق

  • قاضی نوری، سید سروش توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]

  • قاضی نوری، سروش ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 223-269]

  • قربان پور، احمد مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 45-77]

ک

  • کازرونی، مهرداد توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]

  • کاظمی، محمد مدل بهبودیافته‌یLRFM جهت خوشه‌بندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 197-222]

  • کرامتی، محمدعلی مدل بهبودیافته‌یLRFM جهت خوشه‌بندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 197-222]

  • کرامتی، محمد علی مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]

  • کرباسی، منوچهر مدل علّی شبکه‌سازی در پارک‌های علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 185-221]

  • کریمی، فریبا دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 1-43]

  • کشوری کامران، جواد مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]

م

  • محمدخانی، رحیم مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 111-151]

  • محمدخانی، رحیم طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 223-270]

  • محمدی راز، مهدی مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]

  • محمودی، سید محمد کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 79-109]

  • مرتضوی، سیدمرتضی نقش کلان‌داده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 271-313]

  • میرشریف، سیده مریم مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]

  • مزروعی نصرابادی، اسماعیل مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیاده‌سازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]

  • مطهری نژاد، فاطمه مکانیزم‌های مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 33-81]

  • معمارپور غیاثی، علی موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 153-184]

  • مقدم منفرد، عطیه غوطه‌وری در قطعه‌های واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 367-411]

  • ملکی، محمدحسن نقش کلان‌داده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 271-313]

  • ملکی، محمد حسن عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک‌ها با فین‌تک‌ها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]

  • ملکی، محمد حسن آینده‌پژوهی فرصت‌های کارآفرینی فین‌تک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 271-311]

  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]

  • مینوئی، مهرزاد مدل بهبودیافته‌یLRFM جهت خوشه‌بندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 197-222]

  • مهرآیین، محمد تاثیر مدیریت دانش و فناوری‌های صنعت 4.0 در سازمان‌ها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 119-156]

  • مهرانی، هرمز طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 157-195]

  • مهری بازقلعه، عاطفه تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 83-117]

  • موتمنی، علیرضا مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]

  • موسوی، سیدعبدالله امین مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]

ن

  • نظریان جشن آبادی، جواد چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]

  • نقی زاده، محمد ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 223-269]

و

  • والافر، امیر شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال ‏مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]

  • وظیفه دوست، حسین طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 157-195]

ه

login